Powered By Blogger

۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

سکس گروهی 2

صبح اون روز هنوز خواب بودم كه عمم اومد بالاي سرم وبيدارم كرد گفت منو سعيد داريم ميريم توهم پاشو صبحانه ات تو اشپزخونه اماده است راستي يادم رفت بگم كه عمم شاغل بود صبح مي رفت وبعد از ظهر بر مي گشت اون روز هيچ چيزي كه بشه گفت پيش نيامد حوالي ساعت 3 عمه اومد و دو سه ساعت بعد هم سرو كله سعيد پيدا شد.
اونشب هر وقت موقعيت مناسبي بود و مادرش نمي ديد سعيد اروم با دست مي زد در كونم.
منم عمدا هي از جلوش رد مي شدم يا جولش دولا مي شدم كه مثلا چيزي رو بردارم ولي با اين وجود اون شب هم بدون مسئله اي گذشت.
فقط سعيد گفت فردا خونه اي يا ميري جايي و منظور اون ازاين حرف برام روشن بود!
صبح فرداي اون روز سعيد مثل روز قبلش با مادرش رفت و نزديكاي ساعت 9 بود كه ديدم زنگ در رو ميزنند.
رفتم ديدم سعيده اومد تو گفت مريم خيلي احمقيت كردي زنگ زدي خونه ما بايد زنگ خونه دايي شون (عموي من باباي مهدي) اونا ديگه سيريش نمي شدن!
منم گفتم چي شده حالا؟
گفت اخه الان مهدي...!
گفتم تو غصه مهدي رونخور اون هروقت بخواد ميتونه بياد اينجا بعدم رفتم تو اشپزخونه جلو يخچال دولا شده بودم كه چيزي بردارم ديدم اومد بغلم كرد.
بلند شدم گفتم اذييت نكن مي خوام نهار درست كنم كشيدم عقب در يخچال رو بست گفت ناهار بامن بعد در حالي كه من هنوز تو بغش بودم منو هل داد سمت حال كه رسيديم از تو كمد ديواري يه تشك برداشت وانداخت وسط حال بعد سريع شروع به لخت شدن كرد ديگه لخت لخت شده بود من همين طور داشتم نگاه ش مي كردم!
گفت چيه مات برده لخت شو ديگه!
گفتم اخه درد داره!
خنديد گفت بايد درد داشته باشه تو لخت شواين دفه بهتره!
منم لخت شدم وقتي به شرتم رسيدم گفت اونو بزار باشه خودم درميارمش! گفت بخواب من دراز كشيدم روي زمين! گفت دمر شو منم دمر شدم اول از روي شرت كفل هام تو دوتا دستاش گرفت فشار داد بعد شرتم تا نصفه كشيد پايين كفل هامو گرفت تو مشتش و از هم باز كرد و يك تف كوچيك انداخت روي سوراخ كونم و با يك انگشت تف مالوند درسوراخ كونم و اروم فرو كرد تو!
درد زيادي نداشت ولي من عكس عمل نشون دادم مي دونستم اون از اين حركت خوشش مياد و اين حركت باعث ميشه بيشتر با كون من ور بره. ولي او نگفت بلند شو! بلند شدم خودش به پشت خوابيد و گفت حالا با روي من طوري كه كونت روبه صورت من باشه بخاب(69) شرتمو در اوردم و خوابيدم اونم دوباره انگشتشو خيس كرد كرد تو كونم و گفت توهم مشغولشو منم كيرشو گرفتم تو دستم چند تا جلق براش زدم سرشو كردم تو دهنم اونم داشت با انگشت تو كون من بازي ميكرد و ميگفت الان كاري ميكنم كه خرطوم فيلوهم تحمل كني!
بدجوري حواسمون پرت كار خودمون بود كه يكدفه يه نفر داد زد دارين چي كار مي كنين؟
قلبم ايستاده بود سريع سرمو بلند كرد ديدم مهديه(قبلا به شما گفته بودم كه مهدي پيش ما زندگي مي كرد حتي يه اتاق داشت بخاطر همين هم كيلدهاي ساختمونو داشت ولي اون موقع يه مدتي بود كه بيشتر خونه خودشون ميخوابيد تا خونه ما)
دوتايي از ته دل يه نفس راحت كشيديم من بلند شدم رفتم يه گوشه رو پا نشستم!
سعيد گفت گوساله ادم اين طوري مياد و به شوخي گفت اول تو بگو به اجازه كي دست زدي بهش!
مگه نميدوني اين مال منه دفه بعد ازين بي اجازه دست بزني دستو قلم ميكنم بعد اومد جلومن ايستاد و گفت كارت و شروع كن كه بد هوسيم كردي دختر!
من كمربندشو بازكردم شلوارشوتا نصفه كشيدم پايين كيرش افتاد بيرون نه كاملا سفت شده بود نه شل شل بود يه خورده كيرشو با دستم بالا پايين كردم بعد كردم توي دهنم كيرش تو دهنم هي بزرگتر ميشد بعد از چند لحظه سعيد هم اومد كنارش ايستاد و به شوخي گفت: اجازه هست؟
- حالا چون دلت نشكنه اره!
من كيرسعيد رو تودستم گرفتم وبا اون بازي ميكردم و كير مهدي تو دهنم بود كير مهدي رو در اوردم و اونم تودستم گرفتم كيرش دو برابر مال سعيد بود ميخواستم ادامه بدم كه مهدي كيرشو از دستم كشيد بيرون.
من شروع به خوردن مال سعيد كردم بعد از چند لحظه مهدي كه لخت شده بود منو از جلو سعيد بلند كرد يه دستي در كسم كشيد گفت خوبه به پشت خوابيد وبه من گفت بيا بشين روش!
منم رفتمو نشستم روش همينطور اروم كه مينشستم كيرش وارد كسم ميشد وقتي كاملا نشستم يه كم مايل به سمت جلو شدم و با كمك مهدي رو كيرش بالا و پايين ميكردم در اين حال سعيد اومد بالاي سر مهدي كيرشو رو به رو صورتم گرفت من با دست براش جلغ ميزدم وگاه گاهي هم سر كيرشوميكردم تودهنم.
مدتي كه گذشت سعيد گفت منم برم رو كون؟
مهدي گفت خوب برو ولي تف نزن! من تو جيبم كرم اوردم!
سعيد كيرشو چرب كرد بعدم يكم از اون در سوراخ كونم ماليد.
مهدي با دستاش بدنمو بالا نگه داشت وسعيد كيرشوكرد تو كونم همزمان با اين كار من ارضا شدم و بعدش مهدي دستشو از زير بدنم ازاد كرد.
با ورود كير مهدي تو كسم كير سعيد بيرون اومد!
من ديگه حال بالا و پایين كردن نداشتم مهدي بدن منو بلند ميكرد و سعيد فرو ميكرد و وقتي كير مهدي فرو ميرفت كيره سعيد بيرون ميومد.
بعداز مدتي مهدي خسته شد و منو ول كرد و سعيد در حالي كه كير مهدي تو كسم بود با فشار وزنش تو كونم جا ميكرد وقتي كيرش ميرفت تو احساس ميكردم شكمم داره پاره ميشه سرعتشو زياد كرد و بعد ازمدتي كيرشو در اورد ومحكم سرشو نگه داشت و روي دستمال كاغذي خودشو خالي كرد.
بعدش مهدي منو دمر خابوند كيرشو كرد تو كونم كيرش خيلي كلفت بود و كونم درد گرفت به خاطر همين كير شو در اورد منو به پشت خوابوند مچ پامو با دست گرفت وبالا اورد و كيرشو تو كونم جا كرد و شروع به تلنبه زدن كرد وهمين طور سرعتشو بالا تر ميبرد تا من براي بار دوم ارضا شدم.
چند لحظه بعد كيرشودر اورد و ابشو روي شكمم خالي كرد كير پر ابي داشت و از بين ناف تا سينم از اب مهدي پر شده بود.
چند دقيقه همين طوري كف هال خوابيده بودم و با دستم با اب مهدي بازي ميكردم بعدش رفتم حموم يه دوش گرفتم وقتي بيرون اومده بودم پيك سفارش غذا سعيد رو اورده بود بعد نهار اون دوتا رفتند و من خونه رو تميز كردم ومنتظر عمه ماندم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر